Navigace

Obsah

 

Prvouka

Červen

V týdnu 8. - 12. 6. si žáci vypracují on-line testík. Viz.odkaz.

Všechny otázky jsou povinné, včetně jména a příjmení. 

https://forms.gle/36LyTy2rMZ1iwvoB6

Téma: Člověk ve společnosti

Žáci by měli vědět, jak vypadá vlajka České republiky. Kulturní akce, které můžeme navštěvovat a jaký je mezi nimi rozdíl. Která povolání lidé mohou vykonávat a co k výkonu povolání potřebují. Povídání si o povolání rodičů. Seznámení se s domácími spotřebiči, které doma máme.

Pracovní sešit str. 62 - 71

_______________________________________________________________________________

Květen

Téma: Orientace v čase

Povídání o ročních obdobích - činnosti v jednotlivých obdobích. Ve kterém měsíci jsem se narodil/a, ve kterém měsíci se narodili rodiče, sourozenci.

Pracovní sešit str. 54 - 61. Vynechat str. 56.

____________________________________________________________________________

Duben

Témata: Jaro, Velikonoce

Povídání o velikonočních tradicích, práce na zahradě, vycházky do přírody.

Pracovní sešit str. 49 - 53

Kdo má možnost tisku, může si vypracovat pracovní list Ptáci na jaře.

Ptáci na jaře

_____________________________________________________________________

Březen

Téma: Jaro

V prvouce je možné využít online učebnici Já a můj svět, viz. odkaz.

Učebnici vyberte ve složce Katalog (stejný postup jako u Slabikáře).

http://ucebnice.online/

Jednotlivá témata lze zábavnou formou procvičit na:

http://rysava.websnadno.cz/Prvouka.html

 

Průběžné procvičování a opakování:

Kalendářní rok - roční období, měsíce, dny v týdnu.

Rostliny, viz. pracovní list.

Jarní rostliny

Domácí zvířata, viz. pracovní list.

Domácí zvířata

 

Podle dostupných možností budou žáci pozorovat rodiče či prarodiče při práci na zahradě - sázení sazenic a setí semen. 

Domácí pokus: Žáci si do kelímku či malého květináče se zeminou nebo kosmetickou vatou zasejou jedlou čočku.

Vrstvení: Silná vrstva zeminy nebo kosmetické vaty - jedlá čočka - slabá vrstva zeminy nebo kosmetické vaty. Budou se o ni starat, pravidelně ji zalévat (ale pozor, aby ji nepřelili). Po celou dobu budou pozorovat, co se s čočkou děje. Celý průběh mohou zaznamenávat na fotoaparát a fotografie zasílat třídní učitelce prostřednictvím mailu. Výsledná fáze pokusu může sloužit jako velikonoční dekorace.