Navigace
Obsah
Kontakt na vyučující Lucii Němečkovou:
- email: l.nemeckova13@gmail.com
- telefon: pokud potřebujete, ozvěte se přes email nebo pošlete své telefonní číslo a já se Vám ozvu.
_____________________________________________________________________________
Online výuka probíhá každou středu v 9:45h na Teams. Zde jsou zadávané úkoly a práce na zbytek týdne.
Týden 5. - 9. 4.
- Téma: květenství, opylení a oplození
- Úkoly:
- PS 45/2 a 46 (opakování k testu)
- Příští hodinu budeme psát test na všechno z botaniky - výtrusné rostliny, orgány vyšších rostlin.
Týden 29. 3. - 2. 4.
- Téma: list, květ
- Úkoly:
- vypracujte pracovní list na téma květ a odevzdejte do zadání
- vypracujte pracovní list na téma květ a odevzdejte do zadání
Týden 22. - 26. 3.
- Téma: kořen a stonek
- Úkoly:
- hotové otázky a úkoly ze skupinové práce z online hodiny
- PS str. 42 - můžete se podívat na přiložené video, které Vám s vyplněním pomůže 7. třída (Př, 36) - List - YouTube
Týden 15. - 19. 3.
- Téma: přesličky, plavuně a kapradiny
- Úkoly:
- stavba vyšších rostlin: https://www.youtube.com/watch?v=iCou-tMAZjs
- Podívejte se na video do úvodu vyšších rostlin. Některé informace pro Vás budou nové a některé pouze opakování.
- Nakreslete do sešitu 2 obrázky: 1) rostlinnou buňku s popisem organel a 2) jakoukoliv rostlinu se všemi orgány
- 1. orgán = kořen: PS 40 (za pomoci informací z učebnice - str. 68,69 nebo výukového videa na youtube - výběr nechám na vás, ale já doporučuji video od pana učitele Curky - https://www.youtube.com/watch?v=wIBDjLohLpY)
- Nezapomeňte oba úkoly odevzdat do zadání!
- stavba vyšších rostlin: https://www.youtube.com/watch?v=iCou-tMAZjs
Týden 1. - 12. 3.
- Téma: úvod do botaniky, mechorosty
- Úkoly:
- doplňte si životní cyklus mechorostů v PS 37/5 (máte popsáno v poznámkách nebo si pusťte video, ve kterém je tento cyklus popsán v čase 4:35: https://www.youtube.com/watch?v=nvDOSlMyWKc)
- samostudium přesličky, plavuně a kapradiny
- video plavuně a přesličky: https://www.youtube.com/watch?v=5LOQnxkpYDU
- video kapradiny: https://www.youtube.com/watch?v=6d8wfx0A_HQ
- na základě informací z výukových videí vypracujte dvojstranu v PS 38 a 39 (nezapomeňte odevzdat do zadání!!!)
Týden 22. - 26. 2.
- Téma: dokončení skupiny ptáci, poznávačka, opakování
- Úkoly: úvod do botaniky
- video: https://www.youtube.com/watch?v=6-3tJu-ydr8&list=PLu9YmWHGvyyuB4ESBRJxo3FpBUBcXdMSf&index=21
- na základě informací z videa doplňte PS 36/1-5
- video: https://www.youtube.com/watch?v=ccIXIdz-xeM&list=PLu9YmWHGvyyuB4ESBRJxo3FpBUBcXdMSf&index=20
- odpovězte na otázky: Jaký význam a využití mají rostliny? Co to je fotosyntéza a k čemu jí rostliny potřebují?
Týden 15. - 19. 2.
- Téma: Ptáci břehů tekoucích vod, nelétaví ptáci, nejmenší a největší zástupci ptáků
- Úkoly: PS 32 a 33 + test opakování ptáci
- Webové stránky, na kterých můžete trénovat na poznávačku a i zvuky (zpěvy) ptáků.
Týden 8. - 12. 2.
- Téma: ptáci okraje lesa, křovin a otevřené krajiny
- poznámky máte doplněné
- Úkoly:
- PS 31
- Vyhledejte zástupce nelétavých ptáků, nejmenších ptáků a naopak největších. Dopište si k nim nějaké zajímavosti, co najdete.
- Sestavte potravní řetězec, ve kterém se budou vyskytovat minimálně dva zástupci ptáků. Nejdelší (musí být správně) bude odměněn jedničkou!
Týden 1. - 5. 2.
- Téma: lesní stromoví ptáci
- Úkoly:
- PS 28, 29, 30
- V zadání máte vložený kvíz na opakování obojživelníci a plazi
Týden 25. - 29.1.
- Téma: mokřadní a mořští ptáci
- Úkol: PS 26 a 27
Týden 18. - 22.1.
- Ptáci - chování ptáků, vodní ptáci
- Pracovní sešit str. 24, 25
Týden 11. - 15.1.
- Ptáci - vznik a vývoj + obecná charakteristika
- Pracovní sešit str. 22, 23
Týden 4. - 8. 1.
- Opakování plazi (PS 18 - 21); začátek ptáci (vznik a vývoj)
- Samostatná práce - PS 22/1, 2 + do sešit nakreslit ptačí pero, popsat jednotlivé části a vypsat druhy peří i konkrétní místa, kde se na ptácích nachází.
Týden 14. - 18.12.
- Plazi - ještěři a hadi
- Pracovní sešit str. 18, 19
Týden 7. - 11.12
- Plazi - obecná charakteristika, želvy a krokodýli
- Pracovní sešit str. 17, 20, 21
Týden 30.11. - 4.12.
- Opakování obojživelníci
- Pracovní sešit str. 16
Týden 23. - 27. 11.
- Naši obojživelníci (učebnice str. 24 a 25)
- Pracovní sešit str. 15
Týden 16. - 20. 11.
- Obojživelníci (učebnice str. 22 a 23)
- Pracovní sešit str. 14
Týden 9. - 13. 11.
- Mořské ryby (učebnice str. 20)
- Pracovní sešit str. 12 a 13
- Pracovní list (v zadání úkolu na Teams)
Týden 2. - 6. 11.
- Pracovní list (v souborech na Teams) - opakování ryby
- Nejznámější sladkovodní ryby (učebnice str. 16. a 17.)
- Rozmnožování ryb (učebnice str. 18. a 19.)
- Pracovní seštit str. 10 a 11
- Poznávačka ryb (v souborech na Teams) - určit ryby
Týden 19. - 23. 10.
ve středu 21. 10. se dle rozvrhu (tedy v 9:45h) sejdeme na Teams a budeme mít online výuku!!! Mějte připravené úkoly a poznámky z minulého týdne. Nejprve si vše zkontrolujeme a poté budeme pokračovat ve výkladu probírané látky.
Úkoly do středy:
- Pusťte si 2 přiložená videa z youtube, ve kterých si zopakujete, možná i naučíte něco nového o rybách. Mějte do středy shlédnuto.
https://www.youtube.com/watch?v=sipfMIP8JJo
https://www.youtube.com/watch?v=RW8XtLuB_mc - Po shlédnutí videí byste měli bez problémů vypracovat přiložený pracovní list. co-uz-vime-o-rybach.docx (246.64 kB)
Zadaná práce je na týden 12. 10. - 16. 10.
Ve wordovském dokumentu budete mít veškeré poznámky od začátku roku. Doplňte si látku, pokud vám něco chybí. V poslední hodině jsme se učili základní anatomii a fyzioologii ryby. Tento týden budeme probírat podrobněji skupiny sladkovodních ryb.
Úkoly:
- Doplňte si chybějící poznámky (až se vrátíme do školy, tak budu kontrolovat sešity).
poznámky 7.docx (68.05 kB) - Pročtěte si v učebnici stranu 14 a 15 - doplňte poznámky z nové látky.
- Na straně 15 zpracujte (na papír nebo do sešitu) otázky a úkoly 1 - 3. Otázku 4. máte v poznámkám.
Veškeré informace a případné dotazy k učivu Př přes Teams.